aYAhku bukan aYahmu


saYA sayang AyasaYa..
ayah pon sayang saya..
mana beliau pegi mesti ingat epi family
ayah salu bizi tapi
saya taw ayah uat sume tu sebab
nak cari nafkah tuk kami*anak2 dan isteri*
tak taw nk coret ape lagi
sebab sumenye hanya tertulis
dalam kepale hotak saya ni..
so sempena ayahs day..
kitorg 1 fmly clebrate la
angah je takde tapi nk uat cmne an
life must go on..
kekekekekeke..

lagu selamat hari ayah dilaungkan
dalam versi epi besday..

 selamat hari ayah..
selamat hari ayah..
selamat hari aaayaaahh..
selamattt hariii ayahhhhhhhhh..
*soprano*

de dua bapak dalam rumah ak
sorg mang ayah ku..
sorg ag abg long ku*papa rayyan*
tapi kek sebijik je coz 
tak ramai yang nak melantak kek..
hii...so lets pic story mory dis day..

sebijik jeer

bace doa...aminn..

ayah maluu ptong kek sorang2..

yeyy!!mission succeed!

bukak mulut cepattt!!

papa rayyan

rayyan: papa..tepi sikit la..atuk nak suap rayyan tu

yess!!berjaya makan!

papa suap plak


mulut besauu

terima kasih AYAH kerana menjaga saya..
lol =)

ayah TERBAEKK!!
nah hadiahh...piala pusingan dimenangi olehhhhh..
jeng..jeng..jeng..

ENCIK HAMZAN BIN SHARIF

mintak maaf yerr..piala tak siap ag..
medal je ad..


suke ta? LIKE jerr =)

0 ceLoteH:

Post a Comment

copyright 2011.thiS beLog is belonG to NUR ASHIQIN HAMZAN